Bnsu14 bence ilk çocuk kendi ihtiyaçlarını biraz olsun giderebilmeli wc olsun diş fırcalamak kendisi yemek yemek yada söyleneni yapmak (sessiz olması gerektiği gibi buna çok ihtiyaç oluyor) öteki türlü bence yaş aralığı yakın olunca ilk çok ihmal edilir gibi geliyor benim oğullarımın tam 5 yaş arası ideal he 4 te olabilirmiş ama tam o dönem hamileliğim oldu oğlum evdeydi ve oda büyüme dönemlerini atlatmıştı beraber güzel bir dönem geçirdik dolu dolu vakit geçirdik kardeşi 3 aylıkken anaokuluna başladı falan iyi oldu yani bizim için biraz alıştı sonra kışın okula gitti ben kardeşiyle daha rahat ilgilendim ilk 1 yaşına kadar doya doya ona da vakit ayırdım akşam büyük geldi ona da vakit ayırdım kardeşinin bakımına yardım da eder oynarda zarar vermez mesela bile isteye asla ama küçük olsa insan arkasını döneme öz bişey olur diye şimdi daha çok sahipleniyor