Kızlar çalışan anneyim nöbetlerim oluyor ayda 8 9 gün. Eşimle degisimli bakıyoruz neyse durum bu sekilde henuz krese vermedik oglumu 3 yas 6 aylık. İkinci çocuğu istiyoruz ama oğlumuz şuan 3 yas sendromunda galiba sürekli ilgi bekliyor tek oynamıyor sımarıklık ve hırçınlık hat safada. Kardeşi olsa zorlanırız illaki ama ne zaman olmalı ? Aralarinda 4 5 yas olan anneler sizde durumlar nasıl
Bu durum illa gecicidir