derici masterchefiniz ay benim bebeğimde öyle emerek uyuyor kafasının altı resmen göl oluyor vicdan azabı çekiyorum acaba ben mi çocuğu çok sarmalıyorum diye ama tek kat zıbınla uyuyor yani daha ne yapayım
tugces09 masterchefiniz bende öyle okumuştum benim ilk bebiş biraz tecrübesizlik var 🙈 Dr sormayı unuttum zaten her zamanki gibi başka konular açılınca unutuyorum😂
masterchefiniz mondecaidensecmeler yıkamakta zor ya küvet indir hazırla 😣 birde ardına uyku uyanıyor saçı gene ıslak
masterchefiniz Eymencvk benimde kafam çok terler ama böyle sıkıntılı yatarsam üzülüp uyandığımda sanki kafamdaa su boşaltmışlar gibi oluyor sıkıntıdan doktora gittim hormonsal demişti
maygirl masterchefiniz bebeklerin vucut yani özellkle baş ısıları yuksektir.gereğinden fazla kalın giydiyorsanız,ortam ısısı yuksekse terlemesi normal.emerken terlemeside çok normal çok fazla efor harcıyorlar.