mervecfcb kuzum benimkide aynı 2 ay 20 günlük emerken çok çaba enerji harcarmış o yüzden terliyormuş normal dedi doktor. Bu arada senin ki huzursuzluk yaşıyor mu ? Dün geceden ben anlamsız ağlamalar uykuya dalamama problemi ve emmeme sorunu var. Yaşadın mı bunları 4.ay atağı olabilir mi