Birdunyabircennetannesiii pahaliya aldim demissiniz ama artik bu fiyata uydurup bi magazadan bile ayakkabi alinmiyor begendigim ayakkabiyi marka olsun olmasin alirim ama en son bu ay icinde marka olmayan bi ayakkabiya 1500 milyara sorduk bi dukkanda içinıxe sınmıyorsa ıade edın bence yenıden sıparıs verın yada dırek magazasına gıdıp alın güzel gunlerde kullanın