Merveruya papatyam2608 papatyam2608 durdu ya emzik istediler eğer kullanıyorsa hiç ağlamadı benim bebeğim
Sekerpare_ papatyam2608 Preaklamsi geçirdim 37 hafta da doğdu ama 33 haftalık gelişimi ile doğdu karnımda durmuş gelişmi belki o yüzden yaptı 2740 idi
kuzeyyy07 papatyam2608 önce damla damlatıyorlar iki kere felandı galiba. Sonra bebeği içeri verdik, biz kapıda bekledik. Çok kısa bi işlemdi. Hemen beni içeri aldılar geri bebeğin yanına.
kuzeyyy07 İşlem sırasında sesi geldi sadece. Kucağıma verdiler hemen zaten sustu. Sonrasında da hiçbişey olmadı