5 dk arayla 4 defa mı ne damla damlatıyosun sonra bi yarım saat bekliyosun ama o sürede besleme yapmıyosun sana anlatıyolar zaten işlem 3-5 dk bişey sürüyo bebişler ağlıyo biraz ama öyle dayanılmicak korkulacak bi şey değil sadece bebeğin ağlamasına için gidiyo yani