cihangirgozde Efeler merkezi. Tek merkez ilçesi var zaten 🙏🏻 seversiniz bence bizim bu ikinci yılımız biz çok seviyoruz 🌸 ama her semtte oturulmaz
Mimar sinan , girne buralar çok güzel
Ata mahallesi, efeler mahallesi de güzel diye biliyorum
Ama maalesef kiralar aşırı yüksek ve ev bulması zor güzel semtlerde
Mesela en iyi mahallesi mimar sinan ve kiralar en az 30 öyle söyleyeyim
Eski binalar bile çok yüksek kirası
Ama havası insanı çok güzel yaşaması çok rahat 😊