Ecem__ cihangirgozde oooooo hayirli olsun..aydinin merkezi ilceleri heryeri guzel kusadasi didim tatil bolgesi hem hersey bol kizim orda dogdu 😊
Damla_eflin cihangirgozde Eltim Aydın’da yaşıyor. Tatilerde yanlarına gideriz çok güzel begendim ben. 🌹 Hayırlı olsun sizin içinde. Ama klimasız asla durulmuyor o derece sıcak.
Duygudikicidkc cihangirgozde aşırı sıcak incirliova bi tık iyi ama yazın çok çekersiniz mutlaka klima lazım
Ecem__ cihangirgozde yani illa sicak oluyor soke taraflari genelde eser..kislari oyle asiri bir soguk yok kar yagmaz.insanlarida guzel kimse kimseye karismaz.acaba hangi ilcesi bellimi bursuru ilcesi var.esiniz ve siz seversiniz.inciri zeytini uzumu mandalina si bol sehir 😊
Duygudikicidkc Aşırı sıcak yazın baya yanarsınız Aydın çile insanları nefret ederim asla da sevmem aydınlıları alkolikdirler adamları hele domuz gibi hepsi sevimsiz
MamaUygarVibes Duygudikicidkc ben aydında yaşadım insanları gayette sıcakkanlıydi. Ayrıca alkol almalarına neden bu kadar öfkelendiniz, çok komik😂
Duygudikicidkc cihangirgozde kız anam valla içimden geçenleri söyledim Napayım eski kocam aydınlıydı ondan içimde kaldı 🤣🤣🤣🤣 sen kimseyle muhattap olma fazla yine de 🤣🤣🤣
Ecem__ Duygudikicidkc aydin dogumluyum orda dogdum buyudum dogum yerim didim 🤣 ama aslen orali degilim ..genede severim ahhh kocaniz sogutmus sizi
cihangirgozde Ecem__ efeler ilçesiymiş. oyy en sevdiklerim oleyy hahanahüh. muşta soğuğa çok alıştık çok darlanmayız inşallah hanahahü
cihangirgozde starwomen biz efelere gidecekmisiz ora nasıl acaba bilginiz var mı 🥲 evler, imkanlar vsvsvs