aybarsmomm97_ eşim oralı, ben nişanlıyken gittim o sıralarda da bi akrabamızın arkadaşıyla tanıştım eşi 2 yer arasında kalmıştı seçecek kız da hemşire, tuncelli seç kesinlikle demiştim, 3 senedir oradalar gelmek dahi istemiyorlar çok mutlular, ben gittigimde insanına da havasına da ortamına da aşık olmuştum, çok eglenceli her yeri. Ben bi köyüne gitmiştim ama öyle yok aile gidemez diye yerleri yok diye biliyorum