aybarsmomm97_ merkezdeyiz bizde doğası çok güzel. Piknik yapmak için su kenarı çok iyi olur. Ama kiralar çok yüksek ve ev bulmak çok zor çoğu ev boş duruyor kiraya vermiyorlar. Avm tarzı bi yer yok 3-5 cafe var. Doğada yapabileceğiniz şeyler dışında pek sosyal alanı yok maalesef. Ama küçük yer yaşam kolay. Şimdiden ev bakmaya başlayın hatta imkanınız varsa önden gelip sokak sokak ev arayın.