anonim96 Teşekkür ederim. Ben de Oioi, bambu yemek kaplarından sonra çeliğe karar verdim. Porselenleri bambuları kırdı, silikonlar yemeğe koku tat verdi derken bir süre mama sandalyesine koyuyordum. Türkiyede hep tabledot vardı. Bu şekilde yoktu. Temudan aldım. Gayet memnunum. Evet biraz geç soğutuyor ama yemeğe tat vs vermiyor. Atsa da kırılmıyor. Tavsiye ediyorum. 💕