canan6668 anonim96 masaAllah peynir yiyor Mu? kizlarim da kucukken yemezdi büyüdüler yiyorlar sukur oglum da suan yemiyor yer insaAllah zamanla
uykusuzanne__ anonim96 kısım 20 aylık oğlum 3 yaşında kahvaltı ne hiç bilmezler hayata yemezler meyve yiyorlar şimdi de mantı pişiriyorum yiyecekler inşallah
anonim96 uykusuzanne__ yani sabah uyandıktan sonra ara ögün gibi bişey yapıyorlar daha sonra da ögle yemegine geçiyorlar anladıgım kadarıyla öyle midir
mamalika melek3675 krep sanırım onlar. Nasıl yediriyorsunuz onu. Eline mi veriyorsunuz küçük küçük bölüp ağzına mı veriyorsunuz. 8,5 aylık hala bu şekilde veremiyorum. Dişleriyle büyük parça şeklinde koparıyor sonra da yutamıyor
anonim96 barbiee_ yumurta kızım da severek yemez en fazla yarısını yer. Ama domates böyle minik tatlı domateslerden denedin mi peynir de labne
anonim96 uykusuzanne__ bende kahvaltı yapmayı hiç sevmem ya ama ona mecbur hazırlıyorum o yiyor çok şükür az da olsa.. Peki yumurta falan sevmiyorlar mı pankek krep tarzı şeyler de yemezler mi meyve vermeden onları yapsan