Egeninannesii enfeksiyon hastalıkları bölümüne gittim ilaç alırken bebeğimi de emzirebildm ona göre antibiyotik tedavisi uyguladılar benim bebeğim de çok küçüktü 20 günlüktü daha kendim iyi olmadan ona da bakamazdım canım geciktirmeden git evde geçmiyor bu hastalık 😷