Gulsum3 ben de 5 yıldır siirt merkezdeyim. Eşim pöh, ben öğretmenim. Hatta yarımca köyüne çok yakın kasımlı köyü var kasımlının hemen altındaki kömürlü köyünde öğretmenlik yapıyorum.🙂 ama bu köy şirvana bağlı. Yollarımız çok kötüydü her gün merkeze gidiş geliş yapıyorduk Şirvan üzerinden. Bu sefer yolu değiştirdik Baykan üstünden inelim dedik kasımlıya bi geldik yol dümdüz asfalt. Çok şaşırmıştım. Sonra Yarımca’dan geçtik. Eşiniz asker galiba. Oralarda her köyde askeri karakol yapmışlar. Bizim köyde de var. Siz köyden kiralık mı tuttunuz evi. Bizim köydeki askerlerden de eşini getiren var. 🙂 yani sana çok yakınım. Kasımlıyı duymuşsundur onun altındaki köyde öğretmenlik yapıyorum 🙂 eşin bilir buraları. Kömürlü, şirvana bağlı. Sonra orda bayındır, boylu falan var eşine sor bilir 🙂 ama kasımlıdan sonrasını geçmeni tavsiye etmem yollar berbat. O yolları 4 senedir çekiyorum. Allahtan bu yıl tayinimiz çıktı da gidiyoruz 🙂