hhilalc Komando birliği var siirtte. Görevlere sık gidip geliyorlardı bizim zamanımızda 15-20 gün bazen 4-5 gün gidip geliyorlar. Uzun görevler olmuyordu yabi. Ayrıca lojman ve hastane imkanları da gayet iyi ben lojmanda kaldım 4 sene. İlk çocuğumu orda doğurdum hastane 2 tane özel vardı ikisinde de doktorlar gayet iyiydi. Devşet hastaneside keza öyle. Gidince seveceksiniz emin olun, biz 3. Senemize dönüyoruz Siirt’ten çıktık keşke uzatma verseydik dedik öyle diyeyim