Mehmetereninannesi kahvepres hayırlı olsun hangi ilçe ben hataylıyım gelince anlarsınız insanları çok sıcakkanlı. Zaten kötüler her yerde var Allah iyilerine denk getirsin
Burkiyyy edaasell benim memleketim güzel yer . Tabi il içi tayinlerde nereye çıkarsınız bilmiyorum ama güzel çalışma olarak da . Bende askeri personel eşiyim istedik bize çıkmadı batmana verdiler bizi geçen sene
Gulsum3 edaasell ben 3 yıldır siirteyim bizde Çankırı’ya gidiyoruz merkezi güzel küçük ama ben köydeyim baykan ilçesi yarımca köyü
esraasss rumeysaahmet Yaa öyle mi 😇 bebeğim çok küçük daha 3 aylık , orada hastane olanakları nasıl acaba yada sosyallik açısından ?
tuba2323 esraasss Şehir hastanesi ve 4 tane özel hastane bulunmakta hastane açısından asla sıkıntı yaşamazsınız fakat sosyallik konusunda sıkılabilirsiniz
esraasss tuba2323 İstanbul’dan gidiyoruz sosyal olarak çok zorlanırız nereye gidersek gidelim ama olsun birlikte olalım da eşimle bir yolunu buluruz 😊
metehanbabyy alfakurt ağlama ne olur o kadar kötü bir yer değil bende çok ağlamıştım alışıyorsun bir şekilde
slngkts srnplt biz varız hem sivaslıyız 🥰 ilçeler önemli olan çünkü çok yakın olduğu gibi çok uzak ilçeleri var. Suşehri imranlı gibi ve sanırım en sıkıntısı imranlı genelde sürgün yeri diye duydum 🥰
alfakurt Kisirvetursu haklısınız ama İstanbul’da büyüdüm oğlum okula gidiyor hamileyim merkez bile değil ilçe o kadar kötü durumdayım ki yapayanlıızım napıcam bilmiyorum
alfakurt metehanbabyy gerçekten çok kötüyüm hamileyim oğlum okula gidiyor ben napıcam ağlamaktan içim dışıma çıktı merkez bile değil bir ilçe
Nacafa Asya1607 il merkezine düşmüşsünüz bazı mahallelerde serseriler vardır ama siteden falan tutarsanız evi sıkıntı olmaz. Merkezde olduğu için avm hastane market falan sıkıntı yaşamazsınız