tuba2323 123456777 benim eşim asayişte 24/24 çalışıyor çok yoğun maalesef ama trafik ne durumda bilmiyorum
kahvepres Miniko42 kütükk orda değilse sıkıntı olmuyor ben batmanlıyım burda kalıyoruz ama kütüğüm batmanda değil
myangelson Miniko42 kütük orada değilse çıkıyor. Biz mesela sakaryaliyiz ben Tekirdağ’da doğmuşum Sakarya yazamadik ama Tekirdağ yazmıştık şansımıza buraya geldik geçen sene 😅
mbuket206 aysenur494_ hangi ilçesi 😊 ona göre söyleyeceğim 5 senedirli Muş’ta görev yaptığımız için 🤭
Kbra5858 aybarsmomm97_ Tunceliden merhaba🧚🏻♂️ Büyük şehirden geliyosanız işiniz zor metropol şehir seviyosanız daha zor
Nacafa Asya1607 il merkezine düşmüşsünüz bazı mahallelerde serseriler vardır ama siteden falan tutarsanız evi sıkıntı olmaz. Merkezde olduğu için avm hastane market falan sıkıntı yaşamazsınız