Deletedmom_897 canım bende de aynı durumlar var ne yiyorsam sanki karnım şişiyor ekmek tüketmem tatlıdan uzak dururum sonra araştırmalarıma dayanarak hayvansal gıdalar bağırsak florasını bozabiliyormuş hatta otoimmün hastalıklarında geçer canım süt ürünleri tüketmeyin diyor mümkünse azaltmak gerekiyor