nskrt sltnaltn merhaba düzeldi mi bu durumunuz benim de şuan 1 aylık ve yolun sonu selamet mi umuda ihtiyacım var moralim çok bozuk 😭
sltnaltn nskrt merhabalar düzelmedi maalesef, sağıp biberonla veriyorum işime de geldi açıkçası bu durum, çok ağladım üzüldüm ama yapacak bir şey kalmadı, her yolu denedim çünkü.🌸
Annesininguzusu nskrt merhabalar, evet dolu oluyor iki defa sağ meme emzirince sol dolu olunca emzirme sırası geldiğinde elle sağım yapıyorum ama tazyik geçmiyor meme terbiye oluyor mesela şuan 10 aylık oğlum meme çok dolu olunca yine tazyik olayı oluyor ama çocuk alışıyor bana doktor önerdi blok emzirme yap diye elle sağımıda önerdi çok işime yaradı aşırı meme reddi yaşamıştım ben uzun süreli bu yöntemler sayesinde döndü oğlum 💐
Annesininguzusu nskrt dakika tutmadjm ben hiç yumuşayana kadar sağdım herkes 3-4 dk diyor ama azalmıyordu bebeğim hala emmiyordu tazyikli geliyordu bende meme yumuşayana kadar sağdık öyle emdi oğlum zwmanlada azaldı tazyik durumu zaten geçmedi ama azaldı