sltnaltn 47 gündür tazyikli süt ve hiperlaktasyon mahvetti beni. Süt miktarını biraz azalttık ama tazyik devam ediyor. Bazen önden elle sağım yapıyorum ama her zaman fırsatım olmuyor. Bebeğim artık o tazyikli kısımda kafasını çekiyor memeyş çıkarıyor ama her yer süt oluyor ne onun ne benim üstümüz başımız kalmıyor. Emmeye devam ederken süt ağzına fazla geldiği için ya yutamıyor yarısı akıyor ağzından ya da boğazına kaçıyor.Bi de diğer memeden de akıyor gidiyor o sırada. Dışarıda emzirmek tam bi çile zaten bu yüzden dışardaysak genelde sağım yapıp biberonla veriyorum sonra diğer gün daha tazyikli şekilde geliyor süt. Bi de silikon uçla emziriyorum bikaç kere normal memeyş vermeyi denedim tuttu ama tazyik daha hızlı geldi sanırım istemedi sonra. Ebe, çocuk doktoru, kadın doğum falan hepsiyle görüştüm ama bişey bulamadım tam anlamıyla. Anca geçici çözümler oluyor. Bi süre daha bekleyip rahatlama olmazsa genel cerrahiye gitmeyi düşünüyorum damar yapısıyla alakalı bir durum genel cerrahi bakıyor falan diyenleri de gördüm onu deneyim belki işe yarar bir şeyler söyler diyorum artık