birprens_birprenses Kızlar bebeğim 5 aylık oldu deli gibi saçları dökülüyor yatırdığım yerden kaldırıyorum bir avuç saç oğlum da böyle olmamıştı saçı dökülmedi hiç ne zaman geçiyor bu durum yada birşey uygulamam gerekiyor mu
Gizmokzilla birprens_birprenses benim oğlumun da öyleydi 2 3 ay sonra tamamen kel kalmıştı 😆 ama şuan saçları çok güzel 🫠🫠
KendiEvimdeDeplasmandayim birprens_birprenses benim kızımda öyle kedi tüyü toplama ruloları var ya onla topluyorum kaldırdığımda 😂
Meryemdeniz Bı doktor paylaşımında görmüştüm 3 aydan itibaren saç dokulmeleri başlayabilir genelde 6 maxsimum 7 aydan sonra dökülme duruyor ve yeni saçlar cikiyormus. Zaten dökülmesi daha iyi benim kızımın dökülmedi 1.5 yaşına geldi yeni yeni dolulmeye başladı
annesinintatlisi Kızımın 2 aylıkken biraz biraz dökülmeye başlamıştı babası makineyle kısacık yaptı saçlarını sonra sorun yaşamadık 😌
yavruceylanim annesinintatlisi merhaba biz de oğlumun saçlarını makineyle kestik tepesi çıktı ama arkası ve yanları sarı çıktı uzamıyor kel görünüyor 🥹 ne kadar sürede uzamıştı kızınızın saçları
annesinintatlisi yavruceylanim Su an 14 buçuk aylık kestiğimizde 2 aylıktı o zamandan bu zamana hiç kestirmedik böyle oldu 🤗
yavruceylanim hllall merhaba uzadılar ama eşit değiş tepesi daha uzun, ben de artık ıslatıp dikiyorum şekil veriyorum😂
tahin hllall yavruceylanim Oğlum 6 aylık birkaç hafta önce 2.kesimi yaptım ama tam böyle kafayı koyduğu arka yerde bozuk paradan biraz büyük saç açık ve az çıkıyor kel gibi duruyor o kısmı acaba kafayı koyduğuna hani 2.ye de kestik diğer her yer eşitlendi orası öyle kaldı ama bomboş değil az ve açık renk
yavruceylanim hllall bana herkes kes eşitlensin diyordu, dinlemedim şimdi tarz oldu iyi ki kesmedin diyorlar 😂 uzadıkça eşitlenir bence çünkü yanlar daha hızlı uzamaya başladı 1 aydır
hllall tahin valla bende hiç anlamadım bizim dökülmeyen kestiğimiz kısımlar simsiyah dökülen yeni çıkan saçlar açık renk çok saçma duruyor saçları doktora götürdüğümde soracağım
yavruceylanim tahin tam kafanın geldiği yer olduğu için bence zamanla düzelir diye düşünüyorum ama tabi yine de doktora sorarsınız isterseniz