cemmo2905 merhaba bebeğime 4.aydan beri 20 damla veriyorum. Beyaz tenli biraz da kansızlığı olan bir bebekti doktorum en üst dozdan başlattı. Bir başka arkadaşıma da sabah 7 akşam 7 damla olarak 14 damla önermiş doktoru biraz doktorun gözlemi bebeğin kilosu bu konuda değişkenliğe sebep olabiliyor