Kızlar günaydın. 2 gündür demir takviyesine başladık doktor sabah akşam 7şer damla dedi. Bebeğim 7.250 kilo yani kilo başı 2 damla oluyor. Sorum şu, sabah ben karnını doyurduktan sonra önce d vit versem sonrasında 7damla demir versem olur mu yoksa etkisini mi kaybeder siz nasıl yapıyorsunuz?