Ben seyi anlamadim herkes uyandiginda bir emzirme formul mama veriyor ogle uykusundan uyaninca normal de soyle olmasi gerekmez mi?
Kalkis 7 kahvalti yarim saat sonra 150 cc d sutu
Uyuma 1o
Oglen uyanma bakim 12
Oglen yemek 1 de yatrim saat sonra devam sutu
Ogle uykusu 15:30 uyumazsa ara ogun
Uyanis 17:00
Yemek 17:30 yarim saat sonra d sutu
Sonra d sutu veya ara ogun 150 cc
Yatarken devam sutu
Biz 13 ayligiz nasil siz 6 da 7 de yemek yediriyorsunuz degisik geldi 🙂 cocuk ac kalir ya bi de benimki pek bisey yemiyor azalttim da hatta sutunu kilo verdi bende yuksellttim tekrar degisen bisey olmadi