bebeklianneninblogu
6 ay 18 günlük
6 yada 7 gibi uyanıyoruz kızımın keyfine kalmış
Yatarak emziriyorum daha sonra altını değiştiriyorum beraber camları açıyoruz ,yatakları topluyoruz, biraz şarkı söyledikten sonra o gün vereceğim ek gıdayı hazırlayıp veriyorum tadimları bitirdik iki öğün veriyorum artık, daha sonra uyku saati geldiği için uyuyor en fazla bir saat uyur uyandıktan sonra oyun oynuyoruz, balkona çıkıyoruz, ellerine sevdiği oyuncaklari verip işlerimi hallediyorum ikinci uyku saati gelir duş aldırıp uyutuyorum her gün duş aldırıyorum ve uyandıktan en geç iki saat sonra uyur. İkinci uykudan uyandıktan sonra yemek falan yaparım babasını bekleriz sonra üçüncü uykusuna uyur en son uyanır yemek yeriz balkonda çay fln derken gece uykusuna geçer tâbi her zaman böyle olmuyor ama genel olarak böyle. Burda yazınca ne güzel düzen diyorum ama mızmız huysuz ağlar genelde 😂