bossmomm 210624 evet öyle oluyormuş benim dıştakilerde çok uzun süre sonra düştü. Herhalde ikinci kez atıldığı için doktor baya sıkı dikmişti
gizemarasali bossmomm hayır öyle kalmaz geçiyor merak etme hiç doğurmamış gibi olacaksın şu 3 ay bi geçsin :) ben ilk 2 ay keşke normal doğum yapmasaydım dedim 3 dikişim olmasına rağmen çok rahatsızlık veriyordu dikişler bana sonra hiç doğurmamış gibi oldu