leylaaksuu yani kilonuz normal öyle bir yazınca ben 120 falan sandım 😃 çok takılmayın böyle şeye tabi sağlık açısından kötü olabilir ama biz kadınlar her halimizle güzeliz 🌸 diğer bir konu ben ameliyat olmadım ama tanıdığım oldu 100 kg mu neydi kilo veremiyordu tiroidleri bitikti o da oldu güzel kilo verdi sarkmalar oluştu ama hiç bir şey yiyemiyor desem yeridir yediğiniz bazen afedersiniz çıkartıyor bu da bana açıkçası çok sağlıklı gelmiyor ve bu tarz ameliyatlar da doktor muhabbeti aşırı derece de çok önemli olacaksanız rahat ¾ ay doktor araştırın kapı kapı gezin gerekirse ameliyat olan hastaları bulun konuşun ona göre doktorunuzu seçin derim 😊