leylaaksuu bu ameliyatı annem kardeşim halam oldu öncelikle olcaksanız kesinlikle tüp mide olun doktoru iyi araştırın çünkü bazı doktorlar mide by-passı öneriyor çok sakıncalı bir durum. Şimdi annemde kardeşimde ameliyata girdiğinde 100-110 kilo gibi durumdaydı bu durumda bile doktor zor kabul etti. Ve sağlıksız kilo verdiler özellikle 1 hafta çok zor geçti çünkğ yemek yemek onlar için psikolojik bir tedaviydi. Ameliyattan sonra isteselerde yiyememek onları psikolojisini bozdu ve ikiside şuan 3-4 yıl olmasına rağmen ciddi bir ruh sağlığı sıkıntısı çekiyorlar depresyon gibi tatminsizlik gibi ki bu ameliyatı olan çoğu insanda bu mevcut o yüzden bence en sağlıklısı kendinizi motive edip sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getirip evde spor yapmayı kendinizi motive etmeyi denemelisiniz. Önce elinizden gelenin en iyisini yapın eğer yine başaramazsanız ameliyatı son çare düşünün bence çünkü birde emziriyorsunuz muhtemelen. Bebeğinize sonrasında yetememek sizi daha zor duruma sokabilir. Birde çok kilo takıntınız var ise mutlaka psikolojik bir destek alın hem sizin içinde motive olabilir🌸