Elfgrn Pirasalipuding he ya sonra gelsin beddualar. Herkesin başına gelebilir de yani istemiyorsan ya bağlar yada sevişme söyleyince suçlu oluyoruz. Hiçbir ilişki %100 korumuyor ki
bisenakillisinzaten Pirasalipuding sağlıklı yaşı genç ve düzenli sex hayatı olan kadın hangi korunma yöntemiyle korunursa korunsun gebe kalma riski her zaman vardır. 🤣
beybitolat Pirasalipuding ya sütle zaten spermin ne alakası var jahshhahshshhshshsha töbe yarabbim ya
Themom_ Pirasalipuding Tabi doğum kontrol, spiral, prezervatif, iğneler hepsi hikaye…. Hahahahahahahah🤣🤣🤣🤣 Şaka gibi ya ama gerçek burada okumuştum nasıl aklımda kaldıysa ezberlemişim artık🤣
Elfgrn Pirasalipuding yok anam bizim ki boşa kürek. Kocaları çok dikkatliymiste şu kadar yıldır öyle korunuyorlarmista tövbe ağzımı bozmayacağım. Şansa bala hamile kalmamış gelmiş laf yapıyor birde, hamile kalsa ağlayacak hala kocam da kocam diyor
Kitsu Ben bir postta ( hatırlamıyorum) savunan baya kişiyi okumuştum. Ne var geri çekilme 7 yıl korudu vs diye. Bu yöntem fanları tehlikeli insanlar çokta seyyapmamak lazım 😅
Pirasalipuding Kitsu gerçekten savunan mı var birde 😄 yani senin olmadı diye başkasınında olmayacak diye bir şey yok, ki çok yakından görüyoruz burda postlarda hele biri 3. Sezaryen sonrası hamileydi ve riskliydi aldırması gerektiğini filan yazmıştı
ZeydsMom Kitsu aslinda koruyanlarin kocasini tebrik etmek lazim doktorlar bu bi kontrol isi tecrube isi diyor 😁 esimin iki akrabasi var 15yil gibi belkide fazla biri digeride 13 yil falandir en az . Bu yontemle korunuyo 😁😁
Elfgrn Kitsu Bende öyle bir post görmüştüm hayatımın şokunu yaşamıştım. Cahil cesareti hayır utanmadan koruduğunu iddia ediyorlar birde, şansa bala olmamış hala dırdır peşindeler. Çok güvenilir olsa doktorlar boş yere söylenmez korunma yöntemi değil diye
cikolatahurma Pirasalipuding valla her şey şans işi eskilerin çoğu bu yöntemle korunup hamile kalmamış 😁ama bencede korunma yöntemi değildir. Hapla spiralle korkuyoruz bunlardaki iyi cesaret
Pirasalipuding cikolatahurma ya eskiden imkan yokmuş hadi diyelim ama onlardada var bi düzine doğuran en yakın babaannem 7 tane doğurmuş ikisi ölmüş