cevriyeee herhangi bir tecrübem yoktu,babam sadece araba nasıl kaldırılır onu vs gösterdi birkaç defa ve herşeyi kursta ki hocamdan öğrendim sınavı da ilk hakkım da geçtim,manuel aldım ehliyetimi. Derslere odaklanın,eğitmeninizi dinleyin o ne derse onu uygulayın. Babamın birşey göstermesine çokta gerek yokmuş herşeyi öğretiyorlar zaten ve profesyonel birisinden öğrenmek her zaman çok çok daha iyi. Babadan ve kocadan hoca olmuyor maalesef 🫠