cevriyeee ben dediğiniz gibi yaptım ve eşimin anlattığından bişey anlamamıştım, hoca anlatınca anladım, anlamak öğrenmek pek bişey ifade etmiyo bu arada mantığı öğrensen de pratik de heyecan yapabiliyosun en azından sınavda, benim için öyle olmuştu yani -ki normalde çok rahatımdır- ama sınavda bi de daha en başta 5 dk içinde kalmıştım 😅 4.de geçtim benim için daha iyi oldu tabi, iyice tecrübe kazandım, cesaretim yerine geldi. İlkinde heyecandan, diğerlerinde parklardan kaldım 😅