Ahmetsmom Ben de başta çok korkmuştum doktoru 9. Ay da tahlili yapıcaz kan ve değerlerine bakıcaz demişti. Kanı iyiyse boşa demir ilacı vermeyim diyerek aldırmıştım bazı doktorlar 12. Ay da alınması gerektiğini söylüyorda. Eşim ve 2 hemşire başındaydı ben dayanamıyorum pek kapı önündeydim ilk baktıkları kolda damar bulamamışlar çok inceymiş diğer koldan almışlar baya bi ağlamıştı o sıra dışarda da ben :( kanları az olunca damla damla gelmiş bi süre de yeterli kan almak için beklemişler öyle çok ağlamıştı beni görünce anca sakinleşmişti sonra ama 5 dakika bişey .