Ahmetsmom Bebeğim 8buçuk aylik biraz kilolu damar zor bulunur diye korkuyorum kan aldirmayan var mi herkes aldırıyor mu çok mu zorlanıyor bebişler ya da devlet özel farkediyor mu tavsiyeleriniz var mi bu hafta aldirmamiz gerekmiş çok büyüttüm kafamda ya ankarada hangi hastaneye gittiniz gidenler bilgi verebilir mi ?
Deletedmom196 Ahmetsmom çok zor bir işlem değil aldırsanız iyi olur bizde 9 aylıkken aldırdık değerlerini görmüş olduk demir ilacı falan da kullanıyorsanız eksiklik var mı görmüş olursunuz
Meva2733 Ahmetsmom Yenimahalle’de Ankara eğitim ve araştırma hastanesi semt polikliniği var Nermin hanım ona gitmiştik tavsiye ederim. Hem kan alan hemşire de becerikli ve işini iyi yapan birisi
Asyatuba Ahmetsmom biz özele gittik kolunda ve elinde damar bulamadılar parmağını delip ordan aldılar hemşire bebeklerden genelde parmaktan alınıyor dedi korkmayın bende korkuyodum ama beş dk lık bi işlem
Farahzeynep Büyütülecek bir şey yok, çoğu hastalığın tespiti için çocuklardan kan alıyorlar zaten. Benim kızıma 9 aylıkken yapıldı, değerleri normal çıktı, kolundan alınıyor zaten 🙄
Ahmetsmom Meva2733 çok teşekkürler damar kolay bulundu mu sizde? Yenimahalle çok uzak pursaklardayız ama kaydettim ismini yine de belki gideriz
Deletedmom196 Ahmetsmom evet hemen buldular çocuk hemşireleri iyi oluyır genelde inşallah sizinkide kolay olur
Mammakup Ahmetsmom çok zor bi işlem değil 😌 siz rahat stressiz olursanız bebeğinizde sakin olur. Ama siz stres yaparsanız ay yok olmayacak ilk seferde olacak mı diye panik olursanız kötü enerjinizi hem bebeğiniz hisseder hem kan alan hemşire. Rahat olun kasmayın. Bebeğinizin en sevdiği bi eşyasını yanınızda götürün oyalayın 🤗🤗 bi şey olmaz Allahın izni ile
Meva2733 Ahmetsmom benim kızım yabancı olduğu zaman bi huzursuz oluyor kolunu çok kıpırdattı yoksa başka hiçbir sorun yoktu
Ikrazumra19 Ahmetsmom bence aldirin bir kere aglar sonra gecer ya ama ozel hastaneler daha iyi oluyor birde cocuk bölümüne cikarsaniz ordaki hemsireler daha bilgili olduklari icin hemen buluyor damari yani degerlerini gormus olursunuz
Mammakup Ahmetsmom sakin olursanız çok kolay olur. Her şey hemen olacak diye bi şey yok tabiki. İlk seferde bulunmaya bilir. Çoğu zaman acıdan değil bebekler ailenin panik olmasından çok ağlıyor. Bide sana iğne yaparlar die çocuk önceden korkutulmadıysa çok ağlamıyorlar
Ahmetsmom Mammakup bizimki de acıdan ziyade yabancilari görünce yabanci bir ortamda oturunca vb ağliyor tabi dediğnz gibi benm panik olmamin etkisi de büyük.. insallah rahat görünmeye çalişacağim
Mammakup Ahmetsmom aynen öyle. Başka ağlayan bebekler bile etkiliyor. Benim oğlum yanında bebek ağlasın ağlamaya başlar( 6 aylık)