3kedili2bebekli 1gebeshanim yaz geldi artık uzun kıyafetlere veda bebeğiniz üşümez 25 derece ve üzerinde sadece zıbın bile yeterli şortlu tulumlari boşa almışım dedim geçen sene çünkü 2 şer kere falan anca giydirdim öyle sıcaktı ki sadece zibinla rahat etti bebeler
3kedili2bebekli bossmomm 24 derecede bir uzun kollu zıbın altına bir eşofman evdeyseniz, dışarı çıkarsanız eğer güneş olduğu için sadece kısa kollu zıbın bile yeterli terler çocuk terleyen bebek hasta olur unutmayın