2 aylık bebişim var kız. Ne giydireceğimi şaşırdım. Terlermi üşürmü derken dışarı çıkmak istemiyorum onunla. Alışveriş yapmak istiyorum onlineda bakıyorum ama ne alsam bilemedim. Kısa kollu ve şortlu tulum giyebilirmi bu aylarda. Uzun kollu alsam tenlermi pöff lükfen yardım. Link kıyafet resmi hepsi kabul🙃