happymmm Beni kovacak potansiyele sahip değilsin. İstediğin cevabı vermediğim için ne beni ne başkasını suçlayamazsın kovamazsın. İsteyerek veya istemeyerek ne olursa olsun kimse sana burda aldır demez kolay kolay, desen ki kürtaj olacağım bilgi verin çok ayrı bir soru olurdu ama sen gelmiş burdakilerden aldırmak için destek bekliyorsun. Bunu göremeyince de saldırıyorsun. Seni kınamıyorum herkesin başına gelebilir bu durum benim de başıma gelebilir ama Ben kimseyi buna alet etmek için yazmam. Bilgi almak ayrı bir durum senin yazdıgın çok ayrı bir durum.