happymmm Merhaba hanımlar şuan ağlayarak yazıyorum sabah test yaptım ve sonuç pozitif ama benim 3 buçuk yaşında ve 6 aylık bebeğim var şuan yıkılmış durumdayım devlet hastanelerinde istenmeyen gebelik için birey yapıyorlarmi lütfen yardımcı olun bana
naz2911 happymmm istenmeyen gebelik için korunma yöntemleri var mesela neden onları denemediz bu kadar zor değilki anlamıyorum ben amacım seni kınamak linçlemek asla değil ama kuzum korunmak çok zor bişey değil
asrinhatasi happymmm devlet çok yanaşmıyor malesef. Özelde de yapan doktora bakın her doktor yine yapmıyor.
Elfgrn happymmm Sizin keyfi durumunuza devlet müdahale etmiyor. Buna nasıl bir çözüm arıyorsunuz çok merak ettim.
happymmm Elfgrn kadın kadının yurdu değil kurduymus çok daha iyi anladım teşekkür ederim hepinize MoonCrystal
momas happymmm devlet kürtaj yapmaz özele gidip aldırmanız lazım. Sanırım süt korur diye korunmadınız…
aybarsinannesi1107 happymmm Allah yardımcınız olsun devletler yapmıyor özele sorun isterseniz. Bende 3. Oğluma 2. Oğlum 4 aylıkken hamile kaldım şuan uyutmaya çalışıyorum 7 aylık oldu demem o ki evet zor durumunuzu bilemem ama doğan büyüyor🤷🏻♀️
cahillesohbetikestim Ya arkadaşlar korunduğu halde hamile kalmış olabilir benim ikinci oğlum korunduğum halde geldi. Belki maddi manevi gücü yok ve böyle bir yola başvurmak zorunda kalmış olabilir size bir soru sormuş ve cevap istiyor yargılanmak değil.
ZeydsMom cahillesohbetikestim ama yukarida biri yazmis korunma yontemleri var. Oldu iste yazmis korunuyorum dememiski. Ondan bu kadar tepki almis. Yoksa ben de korunarak hamile kaldim yarin doguruyorum 😁 benimde 17 ay olacak aralari 🫠
happymmm Hepinizde zevke dogurdunuz o zaman başınıza gelmeden bilemezsiniz kınamayın büyük konuşmayın bende kesinlikle demiştim ve burda belki biri birey söyler diye beklerken yukarıdan atmalar Allah büyük
yildizmom-2023 happymmm o cana nasıl kiycaksin burdakilerin soylemlerine goremi hareket etceksin herkes aldır dese aldırcskmisin. istemediğin yorum yapılınca da öyleydi yok boyleydi
cahillesohbetikestim happymmm iki oğlum arasında 14 ay var ilk başta çok üzülüp yıpranmıştım ama hallettim büyüdü şimdi ikisi de eğer dayanabilecek gücünüz bir yardımcınız varsa hiç böyle bir şeyi düşünmeyin derim
happymmm cahillesohbetikestim sadece annem var oda yaşlı biraz zaten ikisini de desteksiz büyütüyorum bilmiyorum sadece çok üzgünüm ne düşüneceğim ne yapacağımı bilemez durumdayım