asel_mother Elvinemine d vitamini nin etkisi varmı dişe anladım tamam öyle yaparım inşallah vaktinde çıkar
Elvinemine asel_mother evet canim var diye biliyorum foktorlar bi yasina kadar d vitamini vermeyi oneriyor.
asel_mother Divayorgunxx 12 13 aya kadar zamanı varmış sanırım bide genetik de oluyor Muş inşallah vaktinde gelir dişleri
Elif337798 Kızım 11 aylık olduğunda ağzında tek dişi bile yoktu ama bir ayda 8 diş çıkardı 13 aylıkken azılara geçti 15 aylıkken ağzınk tüm doldurdu 18 aya kadar normal diyorlar ben hataha olmasa diş yaptırslım dedşm çıkarmasa diye
asel_mother Kuzularinanasi anladım ben veremiyorum herşeyi de korkuyorum bazen yiyemez diye minik minik bölüyorum yada püre yapıyorum eziyorum falan inşallah vaktinde gelir dişleri 🤲
asel_mother Divayorgunxx bilmiyorum hiç duymadım ben bazen güneşten alsın diye vermediğim zamanlar da oluyor du ama aksatmamak gerekiyor demekki
Divayorgunxx asel_mother insallah canm benm ilk bebegimde gec cıkarmıştı 1 yaşında cıkmıştı bundada bekliyoruz bakalim
zehrazehra00 asel_mother Oğlum 11aylıkken çıkartı. Şimdi bir yaşında ve iki dişi var endişelenmeyin daha erken.
asel_mother zehrazehra00 evet erken miş ama geç çıkaran bebekler de sonra acı çok oluyor sanırım ya korkuyorum bende
asel_mother hepoyleolurzaten___ ya ne güzel adı gibi baldır o şimdi 🥰 sadece asel mi iki isimli aslında kızım asel lina adı ama asel ismi çok popüler bu aralar ben anlamını çok beğendiğim için koymuştum
hepoyleolurzaten___ asel_mother bal bal 😊 bende anlamını çok beğendiğim için koydum adlarıyla yaşasınlar ❤