eloelo ben kendi tecrübemi aktarayım size . 14 aylık ilk dişini çıkardığında aşırı zorlandık ishal iştahsızlık huzursuzluk herşeyi yaşadık sadece ateş yoktu . Sonraki dişlerde de aynı şeyleri yaşadık . Bunu normal karşıladık çünkü 13 aylıkken dişi çıkmadığı için doktora götürdüğümde doktorum bizi zor zamanların beklediğini söyledi . Çünkü dişi geç zamana kalan çocukta damaklar sertleştiği için diş damağı zor yararmış . Buda çocuğun çok acı çekmesine sebep olurmuş . Zamanla bebeklerin damaklarının sertleşmesi aklıma gelmezdi açıkcası . Duyunca şaşırdım . Biz aşırı zorlandık doktorumuzun dediği gbi . Her bebekte böyle olur diyemeyiz tabi ama bizim sürecimiz bu şekildeydi🌸