milletsanakanalizemiolacak geçmiş olsun, Allah bağışlasın, benim görünürde adetlerim düzenli ama çok yoğun geçiyor ve çikolata kisti gözüküyor bazen küçülüyor bazen büyüyor, başka doktor kist var derken diğer hafta gittiğimde yok öyle bişey öyle mi dedim diyor. Artık 2.çocuk için doktora gitmek istemiyorum olursa olur almazsa sıkıntı değil kafasındayım.bebeğim olana kadar çok stres yaşamıştım