Elfgrn benim de cesaretim yok bebeğim de zorlu bayağa uykuları,yemesi falan ama arayı açarsam yapmam tekte kalırım sonra da pişman olurum gibi geliyor.ücresiz izin bitince 2 yaşında kreşede vermekte istemiyorum, yapayım peşpeşe büyüsünler diyor bir yanım , bir yanımda saçmalama nasıl bakacaksın diyor.