kctrk benim kızımda da var ceviz kadar büyüktü hatta 3. Ayda zirve yaptı şimdi hafif hafif sönüyor ağladığında şişiyor cerrahiye gösterdik biz bize de çocuk doktoru fıtık kemeri gibi sarın demişti ama cerrahi doktoru sakın sarmayın o dışarı çıkan bağırsak zaten çok hassas zedelenir hatta bezi bile üzerine getirmeyin sıkı giydirmeyin dedi kendiliğinden geçecek 4 yaşa kadar bekletiliyormuş ameliyat için geçmezse