kctrk benim bebeğimin doğduktan sonra 20.ci günü göbek fıtığı oldu gün geçtikçe büyüdü büyüdü kocaman birşey olmuştu nerdeyse sarkıcak duruma gelmişti kıyafetlerinden bile aşırı belli oluyordu yani çocuk cerrahisine götürdük doktor hiç birşey yapmamaız gerektiğini zamanla geçiceğini söyledi doktor içeri doğru bastırmıştı giriyorsa sıkıntı yok demişti öyleydide zaten büyüklerin söylediği para koyma çaput bağlama gibi şeyler kesinlikle yapmayın bağırsak düğümlenmesi olabilir allah korusun ben o dönemde gaz masajları yaptım sürekli ıkınmasın diye ağlatmama özen gösterdim 4,5 aylık olduğundada tamamamen geçmişti.