PrensesimDuru PrensesimDuru onu ben de biliyorum. Korunma yöntemlerini de biliyorum. Ama bazen bazı şeyler elimizde olmuyor. İmkanlarımız kısıtlı. 2 çocukla herşeye yetişmeye çalışıyorum kendime maalesef
Mery103 PrensesimDuru bize de sürpriz olmuştu 😅 bende de hiç gebelik belirtisi yoktu hamileliğim boyunca da yaşamadım ama ben herhangi bir belirti
busrara12 PrensesimDuru arada mide bulantısı yaşıyorum ama belki de psikolojik depremde çok korktum o yüzden etkilendiğini düşünüyorum ama bu kadar da sürer mi of bilmiyorum test de yapmadım hâlâ bekliyorum
PrensesimDuru busrara12 ben de henüz yapmadım kim önce yaparsa haber versin 😀 cidden hiç istemiyorum bebeğim 8 aylık henüz
PrensesimDuru Mery103 yani ben 2 çocuğumda da bir iki belirti yaşadım hani böyle bir şey varsa ve ben yaşamıyorsam bana da büyük bir sürpriz olacak 🥲
busrara12 PrensesimDuru benim de oglum 9 aylık olursa sıkıntı değil hatta daha iyi olur tüp bebek çok yorucu bir süreçti şimdi kendiliğinden olsa çok sevinirim ama test yapmadım hâlâ 🫣😂
Pirasalipuding PrensesimDuru şimdi çok kapalı bir soru biz müneccimmiyiz nerden bilelim😄 ne ile korunuyorsunuz başka belirtiler varmı ?