Nefnanmom uykusuzluk çok zor ama ben kesintisiz uyusun gibi bir beklenti içerisinde değilim, hastalandığı zamanda çok antibiyotik yedi, çok ilaç yedi ve 1 hafta resmen hiç uyumadı. dönüşümlü baktık o sıkıntı değil, sağlıkları yerinde olsunda. ama bizimki aşırı direniyor, uyumayı geçtim artık 10 dk yarım saatte bir uyanmaya başlamıştı. doktor da hastanede yattığımız süre zarfında uyumadığını gördüğnde avil takmıştı, yine uyumayınca işte bay bay uyku damlasını yazdı. zaten kullanmadım yorumları görünce de. artık uyusun uyumasın dert değil sıkıntıya sokmuyorum kendimi. alışacağız sanrıım