Btltha ben aldım 2 kez kullandım çocuğu uyutmaktan çok bayıltma gibi bir etkisi var bıraktım birdaha da vermedim.
KENDİ DENEYİMİM İLE…
Nasıl bayılmak anlatayım. Çocuğa damlayı veriyorsun daha sonra aradan 10 dk geçiyor çocuk uyuşuyor yani hareketleri bakışları yavaşlıyor.
10 dk daha geçiyor gözlerini açamıyor. Daha sonra eğer destekli uyutuyorsanız hiiiç bişey yapmaya gerek yok. Koyun yere kanepeye beşiği hiç farketmez gözler yavaş yavaş kapanıyor. Ve uykuya geçiyor ki bana göre bayılma.
Elim değse uyanan çocuk al kucağına yerine götür veya sars dürt uyanmiyor az bı sesi çıkıyor gözünü açamıyor.
2-3 saat sonra ağlayarak uyanıyor. Geri uykuya dalması da çok çok zor oluyor. Tekrar uykuya dalınca da tekrar tekrar uyanıyor yine sabaha kadar..
Benim kızımın doğduğu günden beri uyku düzeni yoktur diş dönemi olsun olmasın.. Gece en az 5-6 kez kalkar bazen çok nadiren sabaha kadar uyur.
Kesinlikle tavsiye etmem..
Tabiki size kalmış bir karar. Memnun olan da var bu benim deneyim ve gözlemim…