ipeksiiimom acemi_mom1 düzenli korunuyorsunuz endişe etmeyin ama ihtimal elbette var. Benimkinde daha koyu çizgi çıkmıştı ama kan verince negatif cikti
Aloneangel_ acemi_mom1 malesef bu testler bazen yanıltabiliyor geçen ay adetim gecikti en az 4,5 tane test yaptım hepsi pozitif çıktı korunmama rağmen kan testi negatif çıktı yani yanılma payı çok yüksek
leylaaksuu acemi_mom1 gogleaya mutlu resim yaz ordan fotoyu yükle linkini kopyalayıp buraya yapıştır bakalımm
aysebb acemi_mom1 Hangi marka bu ? Artımed marka yanlış sonuç verebiliyor burda yaşayan çok oldu. Eğer o marka ise başka bir markayla daha yapın isterseniz. Sonra kanda verirsiniz
aycanux Öyle gözüküyor evt silik çıkmış pazartesi bi kan tahlili yapın yapar yapmaz mı böyle silik çıktı
acemi_mom1 aycanux Bebeğim daha 10 aylık daha korunmama rağmen âdetim gecikince bi test yapaym dedim böyle çıktı
jasminebk aysebb bende bir kaç gun önce test yaptım negatif çıktı ama aşırı bel ve kasık ağrım var ilk bebeğimde de bu ağrıları yaşamıştım ilk zamanlar acena testler de sorun yaşanıyor mu ki. Bu ihtimal aklıma hiç gelmedi
Elfgrn acemi_mom1 Bu marka yalancı pozitif veriyor. Daha geçen ay testi yapar yapmaz bu şekilde kendini gösterdi dakika bile beklemedim. Sonuç 0 çıktı, kan verin yine en doğru sonucu O verir.
acemi_mom1 metemom_ Gebelik düşünmüyordum kızım küçük olduğu için bakalım test yaptığım gibi bu sekılde çıktı