canyarim @Denizalp0381 teşekkür ederim canim, sanada çok geçmiş olsun 9 ay bunun için bekledim valla etkiler diye vs korktun okdr sütte kalmadı yani sağacak bosami okdr acı çektim ya :(
Denizalp0381 canyarim bende aylarca okadar acılar çektim ki antibiyotik kullanmamakta israrciydim hamilelere uygun veriyorlarmış ama ben kullanmadım çok zor Allah kimseye yasatmasinnnn 😢
canyarim @Denizalp0381 amin gerçekten çok fena benimde kızımında antibiyotiğe alerjimiz var malesef kullanamıyoruz, ama öldüm resmen ya 9 aydır kurdanin yarışı giriyor düşün artık sen gerisini 😢
Denizalp0381 canyarim ahhhhh inşallah geçer bian önce insan yediğinden bsey anlamıyor ağrı olunca bebekle bile ilgilenirken tahammülsüz oluyor dış agrisi çok kotu
Yegino ayseazra benim iki tanesi ameliyatla alınmıştı ilk gün biraz acı oldu tabi 2-3 günde şişlik sürdü çok zorlanmadım ben 😊
FHKK ayseazra aa hiç korkma ben alt 2 20 lik dişimi de ameliyat ile aldırdım ameliyat dediğim gözünü korkutmasın 🙊 Gömülü oldugu için ameliyat şeklinde oluyor çok basit iğne sonrası uyuşunca ağzında diş kalmasa haberin olmaz 😂 Bu arada bebek doğurmaktan daha kolay 😂😂😂
Yegino ayseazra yok bayıltma olmuyo da normalden uzun sürüyo bide dikiş oluyo. Normal diş çekiminde dikiş oluyo mu bilmiyorum gerçi 😂 illaki ağrısı oluyo ama saatlerce günlerce olmadı bende uyuşukluk geçtikten sonra en fazla 1-2 saat rahatsız etti sonra hafif hafif derken geçti. Soğuk kompres yapıyosun zaten ağrı kesici alırsın sık sık emzirmiyosan tabii
Tu-ba1091 İki tane dişim dikişli alındı iki tanesi de normal çekim oldu vallahiiii kuş misali ağrısı acısı kalmayınca :)) ameliyatlı çekimde uyuşturup dikiş atıyor diğeri normal hiçbişi yok normal çekim gibi korkma vallahi yaşadığın ağrıya değmiyor :))
canyarim @Denizalp0381 aynen valla bakım işte napicaklarsa yapsinlarda kurtulim canim ya,yazık ağrımdan kizima yansıtıyorum istemsizce oda geliyor hemen sırnaşıyor:(