ayseazra Kızlar çektiren var mı çok fena ağrıyo mahfetti beni dişçiye gittim çekcez dediler ama iltihap olduğu için önce antibiyotik verdiler çok korkuyorum nasıl oluyor acaba çok acıyo mu ilk defa diş çektircem
Selma66 ayseazra canım diş asistaniyim antibiyotik sonrası rahatlarsın üst diş çekimi kolay oluyor alt dişte üste göre biraz zor kişiye göre değişiyor tabi bu bide gömülü mu o var tabi
Mom9 ayseazra benim ki gömülüydü 2tane çektirdim dişçi maharetliydi hiç acı çekmedim saolsun. Biraz dişçininde eliyle alakalı
Ebrcrkc ayseazra bir tane yirmiligim gomuluydu ameliyatla alındı sonrası zordu bı tanesi de ağrı yapıodu normal çekim oldu ama bayan dişçi doktor cekemedi kokrtum Allah'tan eşi de aynı hastanede dişçiydi geldi o çekti 👍 diyeceğim o sağlam çekecek biri lazım
Bisaniye ayseazra çekilecekse acımıyor. Benim dördü de çekildi birini cerrahi ile almışlardı o sonrasında korkunç ağrı yaptı. Diğerleri acımadı da ağrımadı da ☺️
hunilimomm Selma66 salı günü cektircem dişim patladı antibiyotik kullandım 1 hafta şuan gayet iyiyim ama emziriyorum sabah gidicem çok zor mu canım çok tatlıdır korkuyorum alt disim bu arada 2 ucu cıktı hamileyken kalan iki ucu çıkamadı
canyarim @Selma66 tam aradigim insansın valla bacim:))) ben emziriyorum canim ve sağacak kadar sütun yok sanırım hani ve benim dışını yaptırmam lazım çünkü çok kötü sızlıyor hiç bişey yiyemiyorum sütümü etkiler mi canim ya? 26 sinda gidicem disciyede merak ettim
Selma66 canyarim keşke biraz sağabilsen etkiliyor yanlış bilgi vermeyim biz hastalarımıza 3 saat kadar emzirme diyoruz
Denizalp0381 canyarim geçmiş olsun Ben bebegim 1 aylıkken dişçiye gittim hamilelikte dışım kırılmıştı 3 tane disimi çekti doktor özellikle sormuştum sutumu sagayimmi diye hiç gerek yok etkilemez sütünü dedi bana disciden çıktığım gibi emzirmiştim
canyarim @Selma66 3 saatse sıkıntı yok canim, bebeğim 9 ay 17 günlük:) ben aslen mardin ama antalyada yaşıyorum canim:)))
Bisaniye Ebrcrkc buna kesinlikle katılıyorum. Benim birini üniversite hastanesinde çektiler öğrenci bir kız uğraştı çekemedi benim tansiyonum düştü beklemekten korkuyorum da çünkü. Sonra hocası geldi çat diye çekti gitti
Selma66 hunilimomm yok canım çok zor değil sürmüş dişin de zaten sigara içmiyorsan temizlik dikkat et .Kişiden kişiye değişiyor tabi bide hekim önemli inşallah oy biri denk gelir 🙈
hunilimomm Selma66 Inslalah ya ilk defa gidicem hastaneye sigara içmiyorum hamilelikte bi birkatim daha içmiyorum
Sakura-chan ayseazra 1 i ameliyatla alındı diğerleri normal çekimdi. Hepsi çok kolaydı. Uyuşturucu yapıldıktan sonra hissetmiyorsun hiç . Sonrasında şişlikten dolayı ağzını açmak zor oluyor ama1 güne oda geçiyor
Elizbkrc ayseazra asla çektiremem diye senelerce bekledim suratım şişince gidip ameliyat ile aldırmıştım inanılmaz rahatladım korkulacak birşey yokmuş boşuna o kadar acı çekmişim sadece ben dikkat etmedim 3.gün dikişim patlamıştı ağrı sızı hiç olmadı